Jak si udělat svou vlastní SWOT analýzu

Vydáno:

Máte předplatné? Přihlaste se

Tento podcast je pouze pro předplatitele

Zaregistrujte se a pusťte se do poslechu.

Díky registraci získáte

  • Poslech až 3 podcastů dle vlastního výběru
  • Odemčené podcasty 
  • Poslech vybraných částí Audiozákonů
  • Možnost využít mobilní aplikaci (připravujeme)

Registrovat

Vydáno:
Pohled: Výklad praxe

Cílem SWOT analýzy podniku je zaměřit se na hlavní konkurenční výhody. K těm patří jeho silné stránky, především ty, jež může dále rozvíjet, nebo které jsou pro ostatní těžko napodobitelné, ale i příležitosti, které se před ním otevírají. Nástroje osobní SWOT analýzy jsou prakticky identické. Jediným rozdílem je, že slouží k vytvoření strategie osobní. Tedy k naplánování a uskutečnění cílů, pracovních, profesních či kariérových, jež nejlépe zohlední naše konkurenční výhody.