Jak si udělat svou vlastní SWOT analýzu
Máte předplatné? Přihlaste se
Tento podcast je pouze pro předplatitele
Zaregistrujte se a pusťte se do poslechu.
Díky registraci získáte
- Poslech až 3 podcastů dle vlastního výběru
- Odemčené podcasty
- Poslech vybraných částí Audiozákonů
- Možnost využít mobilní aplikaci (připravujeme)
Cílem SWOT analýzy podniku je zaměřit se na hlavní konkurenční výhody. K těm patří jeho silné stránky, především ty, jež může dále rozvíjet, nebo které jsou pro ostatní těžko napodobitelné, ale i příležitosti, které se před ním otevírají. Nástroje osobní SWOT analýzy jsou prakticky identické. Jediným rozdílem je, že slouží k vytvoření strategie osobní. Tedy k naplánování a uskutečnění cílů, pracovních, profesních či kariérových, jež nejlépe zohlední naše konkurenční výhody.